Oyun.Game Duyuru

Kayıt olarak Paylaşım Yapmaya Başlıyabilirsiniz !

Yeni Konu Mobile PC Star'ı Öldürdü: 2020 Mobil Oyun İstatistikleri

[OG] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Mobil Oyunlar Genel kategorisinde Cesur tarafından oluşturulan Mobile PC Star'ı Öldürdü: 2020 Mobil Oyun İstatistikleri başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 81 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Mobil Oyunlar Genel
Konu Başlığı Mobile PC Star'ı Öldürdü: 2020 Mobil Oyun İstatistikleri
Konbuyu başlatan Cesur
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Cesur

Cesur

Üye
Katılım
6 Nis 2020
Mesajlar
100
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
İstanbul
Oyunlar sonsuza kadar cep telefonlarında. Tetris ve Snake gibi basit oyunlardan Fortnite ve Hearthstone'un mobil sürümlerine kadar, akıllı telefon inkar edilemez bir oyun platformudur.
Beklenmedik bir sonuç. Akıllı telefonların klavyeleri yok, çok daha az oyun çubuğu var. Oyuncular duvar boyutunda ekranlar ister, küçük gıcırtılı telefon LCD'lerini değil. Telefon aramaları ve kısa mesajlar için tasarlanmış güçsüz bir sistem değil, hızlı CPU'lar ve sıcak GPU'lar istiyorlar.
Hiç kimse mobil oyunun oyun endüstrisinin en karlı kısmı olacağını tahmin etmeyecekti.
Önemli bulgular
  • Mobil oyun oynayan insan sayısının 2019 yılında 2,4 milyara ulaşması bekleniyor.
  • Çin'de yaklaşık 586 milyon mobil oyuncu var.
  • Kuzey Amerika, 203 milyon mobil oyuncuya ev sahipliği yapıyor.
  • Mobil oyun endüstrisi şu anda toplam oyun endüstrisinin% 45'i olan 68,5 milyar dolar değerinde.
  • Küresel oyun pazarının 2022 yılına kadar 196 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
  • Mobil oyuncuların% 63'ü kadındır.
Ancak tahminler genellikle yanlıştır, özellikle de gelecekle ilgili olduğunda. Mobil oyun istatistikleri, bazı şeylerin değiştiğini gösteriyor. Mevcut eğilimler devam ederse, mobil cihazlar oyun platformları olarak önem kazanacaktır.
Mobil oyun istatistikleri, mobil oyunun zaten tüm küresel oyun gelirlerinin neredeyse yarısına eşit olduğunu gösteriyor - PC ve konsolların gelirinin neredeyse iki katı. Ve mobil oyunların sürekli büyüyen bir oyuncu tabanı var. Bu, daha ucuz akıllı telefonların artan kullanılabilirliğinin ve her zaman, her yerden erişebileceğiniz mobil oyunların erişilebilirliğinin bir sonucudur.
Oyunun geleceği mobil.
Global Mobil Oyun Pazarı İstatistikleri
1. Mobil oyun endüstrisi şu anda 68,5 milyar dolar değerinde ve toplam oyun endüstrisinin% 45'ini temsil ediyor.
(Newzoo)
En iyi oyun ve e-spor analiz şirketlerinden Newzoo tarafından sağlanan mobil oyun endüstrisi istatistikleri, mobil oyun endüstrisinin şu anda yıllık% 10 büyüme oranıyla yaklaşık 68.5 milyar dolar değerinde olduğunu söylüyor. Bu, 152.1 milyar dolar değerinde küresel video oyunu endüstrisinin% 45'ini temsil ediyor. Ayrıca, mobil ve masaüstü kullanım istatistiklerimize göre , mobil oyunların 2022 sonuna kadar 196 milyar dolarlık bir pazar haline gelmesi bekleniyor.
2. Mobil oyun endüstrisinin 2019'da 70,3 milyar dolar üretmesi bekleniyor.
(Statista)
2019 için mobil oyun istatistiklerine dayanarak, küresel video oyunu pazarı şu anda yaklaşık 150 milyar dolar değerinde. Statista, mobil oyunların küresel pazarın% 51'ini veya 70,3 milyar dolarlık geliri sağlayan baskın gelir kaynağı olduğunu söylüyor. Statista'nın mobil oyun pazarı istatistiklerine göre, mobil oyun gelir payı, 2021'de pazarın% 59'unu kapsayacak şekilde büyüyecek - pazarın sadece% 18'ini oluşturduğunda 2012'den büyük bir sıçrama.
3. Şu anda dünyada 2,2 milyar mobil oyuncu var. Bu sayının 2019 sonuna kadar 2,4 milyara yükselmesi bekleniyor.
(Mediakix)
Mobil oyunun kapsamı ve potansiyeli hakkında herhangi bir şüphesi varsa, bu istatistik onları ortadan kaldırır. Mediakix'in mobil oyunlar pazar büyüklüğünde topladığı veriler, dünya çapında mobil oyunlar oynayan 2,2 milyar kişinin olduğunu gösteriyor. Bu, toplam dünya nüfusunun yaklaşık% 30'una karşılık geliyor.
Mediakix, mobil oyun gelirlerinin yıllık% 26,7 oranında arttığını söylüyor. Çin, en büyük mobil oyun pazarı olacak, bunu ABD ve Japonya takip edecek.
4. ABD mobil oyun gelirinin 2019 sonuna kadar 10 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
(Statista)
Hem genel hem de mobil oyun pazarlarının önümüzdeki yıllarda büyümeye devam etmesi bekleniyor. Mobil oyun büyüme istatistikleri, ikinci en büyük mobil oyun pazarı olan ABD'nin, 2019'da 10 milyar dolarlık beklenen mobil oyun geliri ile küresel trendlere ayak uyduğunu gösteriyor.
5. Kuzey Amerika'da 203 milyon mobil oyuncu var.
(Mediakix)
Kuzey Amerika mobil oyun pazarı, dünyanın ikinci büyük pazarıdır. Amerika istatistiklerinde mobil oyun, sayının 2020'de 213 milyara ulaşması bekleniyor.
6. ABD'de her cep telefonu ortalama sekiz oyuna sahiptir.
(Uygulama Annie)
App Annie'nin mobil oyun endüstrisi raporu, mobil oyunları ne kadar oynadığımızla ilgili ilginç istatistikleri açıklıyor.
7. 2022'ye kadar küresel oyun pazarı 196 milyar dolara ulaşırken, mobil oyun pazarı 95.4 milyar dolara yükselecek.
(Newzoo)
Newzoo global oyun pazarı raporu, küresel oyun pazarı için parlak bir gelecek öngörüyor. Mobil oyun gelir istatistiklerine göre, genel oyun pazarının 2022 yılına kadar 196 milyar dolara, mobil oyunların ise 95,4 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
8. Çin'de yaklaşık 586 milyon mobil oyuncu var.
(Niko Ortakları)
Çin, bugüne kadarki en büyük mobil oyun pazarı. Çin'de 2017'ye kıyasla 22 milyon artışla yaklaşık 586 milyon mobil oyuncu var. Bu sayının artmaya devam etmesi bekleniyor - Çin mobil oyun oyuncularının toplam sayısının 2023'e kadar 728 milyona ulaşması bekleniyor. oyunları sektöründe Çin'in bayrağı.
9. 2018 yılında Çin'in mobil oyun pazarı, küresel gelirin% 25'inden fazlasını oluşturdu.
(Niko Ortakları)
En büyük mobil oyun pazarı olan Çin, küresel mobil pazar gelirinin büyük bir bölümünü oluşturuyor. Çin mobil oyununun 2018 yılı istatistiklerine göre, Çin'in yerel mobil oyun geliri 15.63 milyar dolardı. Bu, küresel endüstri gelirinin yaklaşık% 25'i kadardır.
10. Amerikalı yetişkinler ortalama olarak cep telefonlarında günde üç saat 35 dakika geçirmektedir.
(EMarkete)
Emarketer tarafından sağlanan Amerika'daki mobil oyun istatistikleri, 2018'de ABD'li yetişkinlerin cep telefonlarını kullanarak günde 3 saat 35 dakika harcadığını gösteriyor. Bu TV izlemek için harcanan zamanla rekabet ediyor. Bu, son on yılda medya ve teknoloji manzaralarının dönüşümünün bir işaretidir.
11. Mobil uygulamaları kullanarak harcanan sürenin% 10'u oyunlara ayrılmıştır.
(Uygulama Annie)
Son iki yılda uygulama kullanımı% 50 artarken, mobil oyunlarda geçirdiğimiz zamanın yüzdesi aynı kaldı -% 10. Sosyal ve iletişim uygulamaları, uygulama kullanım süremizin% 50'sini alır ve bunu üçüncü sırada mobil oyunlar içeren video oynatıcılar ve editörler% 15 oranında takip eder. Bu düşük görünebilir, ancak mobil oyunlar Instagram, Twitter ve Facebook gibi zaman alıcı devlerle rekabet eder.
12. Cep telefonları oyun oynamak için en popüler platformdur.
(Limelight)
Limelight'ın “Çevrimiçi Oyun Durumu” raporu, cep telefonlarının oyun için ana platform haline geldiği sonucuna varıyor. Küresel cep telefonu oyun istatistikleri, ortalama olarak, 0-4 ölçeği kullanarak, mobil cihazlarda oyun oynamak için harcanan zamanın 1.89 olduğunu, PC oyunlarının ise 1.82'de olduğunu gösteriyor. Konsollar 1.38 aldı. PC'yi baskın bir oyun platformu olarak tahttan indirmek birkaç yıl önce hayal edilemezdi, ama işte buradayız.
13. 2018'de mobil oyunlar dünyadaki tüm mobil indirmelerin% 33'ünü oluşturdu.
(Uygulama Annie)
Başka bir veri biraz daha: 2018'de tüm mobil indirmelerin% 33'ü oyunlardı. Bu bilgilere dayanarak, mobil oyunların cep telefonu kullanımının önemli bir bölümünü oluşturduğunu görebiliriz.
14. Akıllı telefonlarda harcanan sürenin% 90'ı uygulamalarla geçirilir.
(EMarkete)
eMarketer'in küresel akıllı telefon kullanımı hakkındaki 2018 mobil oyun istatistikleri, uygulamaların akıllı telefonlarda zamanımızın% 90'ını ve tabletlerde% 70'ini aldığını gösteriyor. Bununla birlikte, bu sürenin neredeyse yarısı, bir uygulamanın en iyi uygulamasında geçiyor, ancak tüm uygulamalarda eşit olarak değil.
15. Mobil oyunlar, uygulama mağazasındaki tüm tüketici harcamalarının% 74'ünü oluşturmaktadır.
(Uygulama Annie)
Mobil oyunlar sadece toplam cep telefonu kullanımının ve indirmelerinin büyük bölümlerini kaplamakla kalmaz, aynı zamanda uygulama mağazalarındaki ana gelir kaynağıdır. Mobil oyunlar, uygulama mağazası tüketici harcamalarının% 74'ünü oluşturuyor - uygulama mağazalarında harcanan her doların 74 senti mobil oyunlara gidiyor.
 

Bu içeriği görüntüleyen kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)

Üst